צור קשר

הירשמו לקבלת
עדכונים והטבות

6 כריכים לחזרה בריאה לבית הספר

כן, החופש נגמר, הילדים חוזרים לבית הספר, ואיתם חוזרת דילמת הכריך שבתיק: מה נכין להם היום ואיך נעשה שיהיה גם בריא וגם טעים? קבלו מתנה מיומי: 6 כריכים טעימים ובריאים שכל תלמיד ישמח לקבל

אחרי חודשיים של מנוחה ובילוי יעשו את דרכם יותר ממיליון תלמידים חזרה לבית הספר ב-1 בספטמבר. חלק מההורים נושמים לרווחה, ואולם רבים מהם צריכים לשנס מותניים ולאמץ את הדמיון במטרה לשלב בכריך היומי של ילדיהם גם בריאות וגם טעם. איך אפשר לעשות את זה? לפניכם כמה רעיונות להכנת סנדוויץ' מחודש.

  

פשוט כריך:

שתי  פרוסות לחם מחיטה מלאה, גבינת שמנת או בולגרית 5%, זיתים ופרוסות

עגבנייה.

היתרונות הבריאותיים של כריך זה טמונים בלחם העשיר בסיבים תזונתיים, שיוצרים תחושת שובע ומונעים עצירות. לחם זה גם עשיר במינרלים. הגבינה עשירה בסידן שחשוב לחיזוק העצמות ולבנייתן, וכן בחלבון החשוב לתהליכי גדילה. העגבנייה עשירה בסיבים תזונתיים, בוויטמינים ובמינרלים.

  

כיף בפיתה:

פיתה מחיטה מלאה, ממרח תמרים וכף חלבה.

גם כאן הסיבים התזונתיים עושים את העבודה ותורמים לתחושת שובע, מונעים עצירות, ואילו החלבה עשירה בסידן.

  

 

סלט בריאות בלחמנייה:

לחמנייה מחיטה מלאה עם סלט טונה שתוכלו להכין מטונה, תירס ומיונז, פרוסות מלפפון חמוץ וטבעות פלפל אדום. היתרון של הכריך הזה מצוי גם הוא בסיבים התזונתיים – את היתרונות הבריאותיים של החיטה המלאה כבר הזכרנו. הטונה מכילה חלבון איכותי שחשוב לצמיחה ולגדילה. התירס והפלפל עשירים בסיבים תזונתיים ובוויטמינים והפלפל עשיר

גם בוויטמין  .C

 

 

הכריך המקסיקני:

טורטייה מחיטה מלאה עם סלט אבוקדו (אבוקדו, ביצה ומיונז) וקוביות עגבנייה. לחובבי בצל, אפשר להוסיף בצל סגול.

החיטה המלאה עושה את העבודה, הביצה מספקת חלבון איכותי שחשוב לתהליכי צמיחה וגדילה. האבוקדו מספק סיבים תזונתיים וחומצות השומן שבו חשובות לבריאות. גם העגבנייה מספקת סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים.

 

 

כריך בבייגל שהוא ארוחה שלמה:

בייגל מחיטה מלאה עם כף סלט חומוס או כף סלט טחינה ורצועות עוף (עדיף הודו) בתוספת עלה חסה, פרוסות עגבנייה ומלפפון חמוץ.

רצועות העוף מספקות חלבון איכותי. בשר ההודו מספק בנוסף לחלבון גם ברזל ו-B12, העגבנייה והמלפפון מספקים סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. גם בבייגל המלא הזה הסיבים התזונתיים מספקים יתרון נוסף.

 

 

הכריך המתוק:

שתי  פרוסות לחם מחיטה מלאה בתוספת כף טחינה גולמית וכף סילאן או כף דבש.

טחינה מספקת סידן החשוב לבריאות העצמות וכן שומן בריא. החיטה המלאה מעשירה אף היא את הכריך. ועם הטעם המתוק – אף תלמיד בישראל לא ירצה  להתווכח.

 

 

בתאבון!

 

הדפסשלח לחבר
לכתבות נוספות
אומגה 3 משפר כישורי למידה
עוברים לתזונת חורף
7 מיתוסים המלווים אותנו בחורף
5 הסודות הבריאים של החורף
כך תשמרו על בריאות ילדיכם החורף
כל מה שרציתם לדעת על החורף והתעטשתם לשאול
מתכונים מחממים לקטנטנים
לא עוד ביס בשביל סבתא
הגיל כן משנה: תזונת ילדים נכונה