צור קשר

הירשמו לקבלת
עדכונים והטבות

חוזרים לגן ולבית הספר עם יומי

תזונה לא מאוזנת ודלה בוויטמינים ומינרלים והימנעות משמש יוצרות חוסרים ברכיבים החיוניים להתפתחות ילדינו. רגע לפני החזרה ללימודים – מה כדאי להוסיף לתזונה (אומגה 3, ויטמין D וחיידקים פרוביוטיים), ואיך יקבל הילד את התוספים בדרך פשוטה וטעימה ובכמות מספקת

 

 

התזונה המערבית ידועה בחוסר האיזון שלה ובהרכב דל של ויטמינים ומינרלים. מחקרים רבים מלמדים על חשיבות אומגה 3, ויטמין D וחיידקים פרוביוטיים לבריאות והתפתחות ילדינו. 

 

למזלם של הילדים היום הם אינם צריכים לבלוע כפיות של שמן דגים, כפי שהוריהם נאלצו לעשות בילדותם.  כיום, בעידן של התפתחות טכנולוגית, קיימת דרך פשוטה וטעימה לצרוך אומגה 3, ויטמין D או פרוביוטיקה בכמות מספקת. 

 

כמו אצל האוכלוסייה הבוגרת, תוספת של ויטמין D ואומגה 3 חיונית גם לילדים. רוב הילדים ובני הנוער נמנעים מאכילת דגים וכתוצאה מכך לא מקבלים מספיק אומגה 3 בתזונה. ויטמין D נוצר כתוצאה מחשיפה לשמש, או מצריכה של מוצרי חלב מועשרים (בעיקר) ודגים. המקורות התזונתיים שלו מעטים מאוד, וקשה להגיע לצריכה המומלצת דרך תזונה, במיוחד לאור העובדה שבישראל קיים חוסר במזונות מועשרים. באורח החיים המודרני כל ארגוני הבריאות ממליצים על הימנעות משמש בשל  הסיכונים, אולם הימנעות זו יכולה לגרום לחסר בוויטמין D.

ויטמין D מסייע לספיגת הסידן בעצמות, ולכן עוזר לחיזוק העצמות ולחיזוק השיניים. חסר בוויטמין D בגוף עלול לגרום למצבים בריאותיים שונים. מגיל הילדות ועד לגיל הבגרות נבנית מסת העצם שלנו שתשרת אותנו כל חיינו, ולכן בגילאים אלו חשוב מאוד, ואף קריטי, לדאוג לצריכת הרמות המומלצות של ויטמין D. בדיקת דם פשוטה תראה את הרמות הקיימות בגוף.

 

 

אלטמן מציגה, במיוחד לילדים – מגוון תוספי תזונה טעימים עם תועלות בריאותיות רבות 

  • תוספי התזונה מתאימים לילדים מגיל שנה. יש לוודא שהילד יכול לקחת את התוסף בבטחה (למשל שוקולד).

 


מידע נוסף

 

  יומי ויטמין D

 

 יומי אומגה 3

 

יומי פרוביוטיקה

הדפסשלח לחבר
לכתבות נוספות
אומגה 3 משפר כישורי למידה
6 כריכים לחזרה בריאה לבית הספר
עוברים לתזונת חורף
7 מיתוסים המלווים אותנו בחורף
5 הסודות הבריאים של החורף
כך תשמרו על בריאות ילדיכם החורף
כל מה שרציתם לדעת על החורף והתעטשתם לשאול
מתכונים מחממים לקטנטנים
לא עוד ביס בשביל סבתא