צור קשר

הירשמו לקבלת
עדכונים והטבות

גדלים בריא - כתבות

אומגה 3 משפר כישורי למידה

רוצים שהילדים שלכם יוכלו להתרכז יותר טוב בלימודים? תנו להם אומגה 3. מחקרים הוכיחו כי שילוב של אומגה 3 בתזונה עשוי לשפר את הזיכרון, ההבנה ויכולת החשיבה. שלושה חודשים של צריכת אומגה 3 יראו תוצאות

6 כריכים לחזרה בריאה לבית הספר

כן, החופש נגמר, הילדים חוזרים לבית הספר, ואיתם חוזרת דילמת הכריך שבתיק: מה נכין להם היום ואיך נעשה שיהיה גם בריא וגם טעים? קבלו מתנה מיומי: 6 כריכים טעימים ובריאים שכל תלמיד ישמח לקבל

עוברים לתזונת חורף

ארון הילדים כבר עבר לביגוד חורף? המגפיים והמעילים כבר כאן? זה הזמן להעביר גם הקטנים לתזונת מחממת שתשמור על רמת אנרגיה מיטבית, ותסייע לנו למנוע מחלות מיותרות

7 מיתוסים המלווים אותנו בחורף

"אל תצאו החוצה בשיער רטוב", "בואו ואכין לכם מרק עוף" ו"אתם לא ישנים מספיק" אלה הן רק חלק מהעצות שהסבתות נוהגות לתת לילדים ולנכדים בעונת החורף. האם מדובר בעצות שיש להן בסיס רפואי או שמא בסתם דאגה גרידא?

5 הסודות הבריאים של החורף

כשגשום וקר בחוץ הנטייה הטבעית של הילדים (וגם של המבוגרים!) היא להתכרבל על הספה, לנשנש משהו מתוק ולבהות במסך הקרוב. אז כיצד נלמד את ילדינו לשמור על אורח חיים בריא בתקופת החורף?

כך תשמרו על בריאות ילדיכם החורף

מי לא רוצה שלילד שלו יהיה נעים וחמים בימי הגשם והקור עם מינימום נזלות ומחלות? קבלו מאתנו צרור עצות איך לשמור על גופם הקטנטן ולסייע לפעילות המערכת החיסונית בעזרת תבלינים, ויטמין C, אבץ ובטא קרוטן מן הטבע, אכינצאה וחיידקים ידידותיים

כל מה שרציתם לדעת על החורף והתעטשתם לשאול

איזו מחלה היא ה"סלב" של החורף, מדוע בחורף חולים יותר, איך אפשר לשמור על הילדים בעונה הזו, ומתי צריך לפנות לרופא? שאלות ותשובות נפוצות בנושא החורף

מתכונים מחממים לקטנטנים

מאכלים מחממים ומנחמים הם פינוק אמיתי כשבחוץ קר ורטוב... וכשמכינים אותם בבית, הם יכולים להיות גם מזינים! הציעו לילדים להצטרף אליכם בהכנת מתכונים קלים ומהירים למאפינס בננות מפנק ולמרק כתום.

לא עוד ביס בשביל סבתא

צלחת צבעונית ומגוונת, מזון ביתי, ארוחות משפחתיות, וכמובן, דוגמה הורית, הם המפתח לתזונה הנכונה והמאוזנת של הילד. אז קבלו אותן מוגשות בחום – שבע הצעות להרגלים נכונים

הגיל כן משנה: תזונת ילדים נכונה

זה לא הגיל, זה ההרגל. כמה מים מומלץ לילדים לשתות, מה גודל מנת האוכל ואיפה לא מומלץ לאכול? קבלו עשר עצות שימושיות להנהגת הרגלי תזונה נכונים כבר בילדות

אמא אני רעב...

הילד סיים ארוחת צהריים לפני עשרים דקות וכבר מודיע לך שהוא רעב? מה עושים עם ילדים שרוצים לנשנש כל היום? בכתבה זו תלמדו מדוע חשוב לחדד את המודעות לתחושת הרעב והשובע אצל ילדים בגיל הרך ושיטות לעשות זאת

7 טיפים לתזונה נכונה ולמניעת השמנה בתקופת הקיץ

הידעתם שדווקא תקופת הקיץ אידיאלית להקניית הרגלי תזונה בריאה לילדים?
התזונאית סיגל טפר מציעה 7 טיפים מרעננים לתזונה נכונה ומהנה בקיץ לילדים וגם להורים.

סידן הוא עצם העניין

מדוע הסידן חשוב כל כך בתזונת תינוקות וילדים ואיך נדאג שהילדים יקבלו כמות מספקת של סידן לבריאות העצם? כל מה שרציתם לדעת על הסידן ולא העזתם לשאול....

הבוקר בא לארוחה ...

ארוחת בוקר מזינה משפיעה לטובה על תפקוד הילדים במהלך היום ומונעת השמנה. לכן חשוב שנדע אילו מזונות מומלץ להגיש בארוחת הבוקר. הדיאטנית שרון גבריאל, מציעה טיפים לארוחות בוקר בריאות טעימות וקלות להכנה...

כריכי בריאות – המתכונים המנצחים

איך מכינים כריך שיהיה גם בריא וגם כזה שהילד ירצה לאכול? מגוונים, מקשיבים לילד ומחליטים יחד. ואפשר גם להכניס הפתעה או פתק... מכניסים את הבריאות לכריך – הטיפים שלכם

הקאמבק של הארוחה המשפחתית

החדשות הטובות הן שארוחות משפחתיות, על כל יתרונותיהן, עושות קמבק. הארוחה המשפחתית היא הזדמנות פז שלכם לבלות זמן איכות עם הילדים ועם שאר בני המשפחה ולהקנות להם הרגלי תזונה בריאים.

חולשה ועייפות? ייתכן שמדובר בחוסר ברזל

חוסר ברזל הוא הבעיה התזונתית הראשונה בעולם. לצערנו, לא תמיד אפשר לזהותו, והוא עלול לגרום לנזק להתפתחות הקוגניטיבית של הילד כאשר הוא מתפתח בגילאים המוקדמים. מהו ברזל, מהם תפקידיו בגוף, ואיך אפשר לזהות אנמיה מחוסר ברזל?

מולטי ויטמין: ההשלמה התזונתית של הילד שלך

הוא לא רוצה סלט, לא פרי, וגם לא את המרק-לילדים שהכנת לו במיוחד, ואת מודאגת? את צודקת. הוויטמינים והמינרלים שמכילים כל אלה חשובים מאוד להתפתחותו התקינה. על חשיבות הוויטמינים והמינרלים, בכתבה הבאה.

ילד, תאכל את הסלט - הוא מלא בוויטמינים

כמה פעמים שמעת את הוריך מטיפים לך "לאכול את הסלט" ו"לקחת את הוויטמינים"? בטוח שהרבה. אז מהם בכלל הוויטמינים האלה, מה הם עושים בגוף שלנו, איזה תפקיד הם ממלאים בתהליך הגדילה ולמה כל כך חשוב לקחת אותם?

מגיל שנתיים ועד 6 - פירמידת המזון לילדים

בגיל שנתיים מתחיל הילד לעבור לתפריט התזונתי המשפחתי. זהו גם הזמן המתאים להתחיל להקפיד על תפריט נכון ובריא ולשמש דוגמה אישית. פירמידת המזון מציגה: כללי אכול ואל תאכל לילד המתפתח
Next Page