2diet Altman

דיאטה לעובדים מחוץ לבית

עובדים מחוץ לבית? תכננו את הארוחות לדיאטה מוצלחתמה עושים כשמגיע הרעב בשעות השהייה במשרד או בעת נסיעה? במה מכבדים ובמה מתכבדים בישיבות עבודה? מה מזמינים מבחוץ? "סוף מעשה במחשבה תחילה".

תכנון הוא מילת המפתח בשמירה על כללי תזונה נכונה ובריאה. על מנת להתגבר על הפיתויים ולהימנע מקנייה של אוכל, יש לתכנן את הארוחות ויפה שעה אחת קודם. חשוב להקפיד על אכילה מסודרת: שלוש ארוחות עיקריות וכן ארוחות ביניים, מבלי לדלג על אף ארוחה.

אפשרות אחת היא להביא את הארוחה העיקרית מהבית, עם תוספת של ירקות טריים שיכולים להפוך לסלט. אפשרות אחרת היא לקנות מוצרי מזון בסיסיים כמו: לחם, גבינות, ממרחים וירקות, ולהכין סלט, כריכים ועוד.

כלל הברזל במקום העבודה: לא לחכות עד שהרעב גורם לעצבנות, חוסר ריכוז ועד עילפון! קחו הפסקה של 10-15 דקות כדי לאכול.


מה לאכול במשרד?

1. ניתן להכין כריך מלחם קל או מלחם מחיטה מלאה עם ממרחים כגון: גבינות עד 5%, סלט חצילים קל, חומוס קל, פסטרמה ועוד.

2. רצוי להצטייד בירקות טריים ולהכין סלט, או לאכול ככה.

3. אפשר להביא דגני בוקר שונים ולאוכלם עם חלב דל שומן או עם יוגורט 1.5% שומן.

4. ארוחה חמה ומבושלת מהבית היא הפתרון הבריא והדיאטטי ביותר לארוחת צהריים.

5. ארוחות הביניים יכולות לכלול פירות העונה או חטיפי גרנולה, גביעי יוגורט דל קלוריות ועוד.

 

תפריט לעסוקים (1,200 קלוריות)


ארוחת בוקר

כריך מלחם קל עם גבינה 5% + 7 זיתים

ירקות טריים

שתייה - מים/תה צמחים 


ארוחת עשר

פרי העונה - אגס/2 קלמנטינות/בננה קטנה

יוגורט דל שומן 1.5%


ארוחת צהריים (להביא בקופסאות מהבית)

1 כמוסה 2diet lady

מרק ירקות נמס לייט, ירקות מבושלים

דג אפוי/חזה עוף לא מטוגן/2 כדורי בשר

1/2 כוס אורז אחרי בישול או כוס פסטה

סלט ירקות טרי עם כל סוגי הירקות + כפית שמן זית

או להחליף את ארוחת הערב עם הצהריים

או להזמין בחוץ - סלט ניסואז: עם ירקות, ביצה קשה, טונה, בתוספת 2 כפות רוטב לייט/1 כף שמן זית

או רבע עוף בגריל, בלי העור/2 שיפודי פרגיות

בתוספת תפו"א אפוי/מעט אורז וסלט ירקות

 

ארוחת ביניים

חטיף דגנים עד 100 קלוריות

שתייה


ארוחת ערב

1 כמוסה 2diet lady

 

2 פרוסות לחם קל

ביצה קשה/חביתה עם מעט שמן/1/3 חבילת טונה מסוננת

סלט ירקות ענק עם כף טחינה מוכנה

שתייה


ארוחת לילה

פירות העונה: תפוז/ 2 קלמנטינות/אגס/בננה קטנה או יוגורט עד 1.5%

 

*לגברים, על מנת להגיע לתפריט של 1,500-1,800 קלוריות, יש להחליף את כל הלחם הקל בלחם מחיטה מלאה לאורך כל היום, בארוחת בוקר להוסיף 2 פתיבר, בארוחת ביניים להוסיף עוד מנת פרי/מעדן דיאטטי, בצהריים להוסיף עוד חצי כוס פחמימות (אורז, פסטה וכו') וכפית שמן בסלט, ובארוחת ביניים להוסיף חופן שקדים/בוטנים.

 

לתפריטים נוספים›››

הדפסשלח לחבר
דרונט בניית אתרים