2diet Altman

תפריטי דיאטה


על מנת להצליח לרדת במשקל, לכל אחד דרושה דיאטה אחרת. השונות בטיפוסים, בהרגלי החיים, בפעילויות ובתקופות החיים מחייבת דיאטות ספציפיות. בשמונה הדיאטות המצורפות יוכל כל אחד למצוא את התפריט שמתאים לו. ניתן גם לשלב בין הדיאטות, לדוגמא: בחלק מהשבוע לבצע דיאטה של אוהבי הפחמימות ובחלקו האחר דיאטה של מתאמנים.

לכל תפריט מאפיינים ייחודיים: בדיאטת הקיץ תיהנו משפע יחסי של פירות, גלידות דלות קלוריות ומאכלים קלים, בתפריט למתאמנים תמצאו חלוקה של ארוחות בהתאם לשעות האימון ועוד.

מוכנים ומזומנים? צאו לדרך! וזכרו שאתם לא לבד, צוות התזונאיות ממוקד השירות וההדרכה שלנו ישמח לענות על כל שאלה.


דיאטה ידידותית במיוחד לאנשים העובדים מחוץ לבית שעות רבות ו/או לסטודנטים שאין באפשרותם לאכול ארוחה חמה בצהריים. מתאימה במיוחד לאוהבי פחמימות
בימים קרים הגוף מאבד אנרגיה, אנחנו נמצאים הרבה בבית וקרוב מדי למקרר. יירקות מבושלים, קטניות ודייסה הם תפריט מצוין והדרך הנכונה להגיע לקיץ במשקל תקין
בשעות העבודה רצוי לתכנן את הארוחות ולהימנע ממזון מהיר עתיר שומן וקלוריות. אל תחכו עד שהרעב יגרום לעצבנות וחוסר ריכוז וקחו הפסקה כדי לאכול
דיאטה מיוחדת למתאמנים חשובה בגלל צרכיו המשתנים של הגוף לפני הפעילות, תוך כדי הפעילות ובזמן ההתאוששות לאחר האימון
אפשר לצרוך פחמימות ולרזות. אכילת פחמימות מורכבות מקטינה את הצורך במתוק, מעניקה תחושת רוגע ושובע ומאפשרת לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן
הדרך הטובה ביותר לירידה במשקל לאחר הלידה היא לשלב תזונה ודיאטה מתאימה עם פעילות גופנית
לצריכה מרובה של ירקות ופירות יתרונות תזונתיים משמעותיים. חשוב לתת את הדעת על חסרים שכיחים בקרב צמחונים כגון B12, ברזל, אבץ וסידן, ולהשלים אותם
סוד ההצלחה בדיאטה בקיץ הוא שליטה עצמית, הצבת יעדים הגיוניים, שתייה מרובה, פעילות גופנית, העדפת פירות על ממתקים, אכילת אוכל קל, הימנעות מאלכוהול ותכנון מוקדם של התפריט
דרונט בניית אתרים